royanslife

Alla inlägg den 21 januari 2012

Av Ronja Rödlund - 21 januari 2012 11:09


heeej<3 det här är låten som vi spelade för jonna:D jag älskar den hahahahha

Av Ronja Rödlund - 21 januari 2012 11:05



heeej<3


det här är jonnas tårta:D de va inte jag som skrev:D de va min kompis emma:D de står jonna 16 år. och den blev lite bränd men de smakade inte ett dugg bränt iallafall:D de va ett kaos när den va i ungen först trodde jag och emma att den var klar men den så vad en inte de och sen så blev de en stor bubbla i den som ema fick spräcka senare så to jag ut den och den va perfect:D hahahaha:D sen när vi kom till jonnas hus var bara hennes mamma och små syskon hemma:D hennes två små bröder fick vara hos kompisar plus hennes mamma var hos en kompis och hennes lilla systser var där och firade med oss:D sen så kom jonna och hennes bror hem och då spelade vi smurfarna för dom jag kan lägga upp video senare:D och vi hade assa roligt:D vi såg filmer och jag smsade med kompisar medans vi kollade på filmer:D 

Av Ronja Rödlund - 21 januari 2012 11:02



heeej<3


jag tar samma bild som igår igen jag har försökt att ladda upp bilderna från festen till bloggen men de går typ inte men jag ska försöka igen när ja har kommit hem från erik:D jag ska snart åka till erik mamma ska bara städa huset:D kan hon inte bli klar någon gång? men jag tänkte he ut bilden på tårtan idag iallafall den blev klar precis nu så jag sak blogga ett till inlägg:D 

Presentation


Hej jag heter Ronja kallas Royan. jag är 15 år.och älskar att shoppa, blogga och va med kompisar. jag kommer från Kramfors och älskar den staden :D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards