royanslife

Alla inlägg den 24 januari 2012

Av Ronja Rödlund - 24 januari 2012 20:39





heeej<3


nu sitter jag hemma:D erik har åkt hem ska snart handla mat med mamma på stan:D men innan det så tänkte jag att jag skulle hinna blogga lite:D erik har bestämmt att han ska vinka av mig när jag åker på fredag:D de kommer bli såå roligt:D och sen kanske ja ska vara med honom på söndag när ja kommer hem:D men imorgoon ska jag nog till bibloteket och göra en sak för en av mina kompisar:D och sen ska jag hem och tränna sen ducha:D torsdag blir det ku:D och fre-sön blir det kyrkan:D   

Av Ronja Rödlund - 24 januari 2012 06:34



heeej<3


jag sakanar staden umeåå:D jag var där i höstas och de va underbart:D idag så ska jag vara i skolan och sen ska jag vara med erik:D och nu håller jag på att plugga till eng provet som är idag:D de är bara ordet gardiner som inte fastnar i mitt huvud:( resten kan jag ju:D ja hatar mardrömmar drömmer ni ofta mardrömmar???? jag har drömmt samma mardrömm i snart i en vecka aaaaaaaahhhhh hjääälp!!!!!! 

Presentation


Hej jag heter Ronja kallas Royan. jag är 15 år.och älskar att shoppa, blogga och va med kompisar. jag kommer från Kramfors och älskar den staden :D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards