royanslife

Alla inlägg den 3 februari 2012

Av Ronja Rödlund - 3 februari 2012 21:47

heeeej<3


fölråt att ja inte har bloggat så myccket men ha har precis blivit van vid min gammla vanna igen  så jag tänkte blogga idag för ja har bara haft fullt upp  i måndags va ja på birsta med emma  och tisdags var ja med erik  ons kyrkan  torsdags stukad arm plus läxor och fredag asså idag så har ja varit med jonna och ska sova över härr oxåå  och imrgoon ska ja vara med erik  ( förhopningsvis) och söndag ska jag och erik fira våran 3 månaders dag  de har gått så snabbt och jag är lyckligare än någonsin med honom så jag är väldigt glad att ja har honom  förlåt att ja inte lägger upp en bild men de fixar jag  imorgoon  men jag är bara förvirrad att jag knappt haft tid med mig själv kanske en timme på kvällen innan jag ska sova men då har ja smsat med erik istället  hihihihi jag smsar mycket med erik men de är bara för vi har mycket att prata om men ändå inte det är väldigt komplicerat men jaa de får gåå ändåå  just nu ser jag och jonna på film sen ska ja hem vid 3 tiden så hinner ja ducha och tränna elr tränna och ducha om ja ska ta de i rätt årning  men ja har precis pratat med erik och vi har bestämmt saker tillsammans ex: hur vi ska göra imrgoon och på söndag  några tips va man kan göra på allahjärtans dag???????  jag längtar tills ja får träffa erik  på söndag blir det 3 månader som ja har och dom tre månaderna är hälften av ett halv år såå de blir awesummeeee                  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej jag heter Ronja kallas Royan. jag är 15 år.och älskar att shoppa, blogga och va med kompisar. jag kommer från Kramfors och älskar den staden :D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
<<< Februari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards