royanslife

Alla inlägg under januari 2012

Av Ronja Rödlund - 9 januari 2012 16:52



heeeej<3


jag älskar dig Erik för alltid du ha r gjort så mitt liv känns bra för en gång skull jag vet att du alltid finns där för mig och att du aldrig kommer att försvinna från mig du är den killen ja har letat i hella mitt liv jagär så lycklig att ja har dig ja kom ihåg när ja såg dig första gången då var jag lycklig och nervös andra gången när vi sågs kysste vi varandra 3 gången sa vi att vi älskar varandra och jag vet att du alltid kommer att finnas hos mig jag älskar dig  

Av Ronja Rödlund - 9 januari 2012 16:52



heeeej<3


jag älskar dig Erik för alltid du ha r gjort så mitt liv känns bra för en gång skull jag vet att du alltid finns där för mig och att du aldrig kommer att försvinna från mig du är den killen ja har letat i hella mitt liv jagär så lycklig att ja har dig ja kom ihåg när ja såg dig första gången då var jag lycklig och nervös andra gången när vi sågs kysste vi varandra 3 gången sa vi att vi älskar varandra och jag vet att du alltid kommer att finnas hos mig jag älskar dig  

Av Ronja Rödlund - 9 januari 2012 16:38




heeeej<3


jag saknar min älskling<3 imorgon får ja träffa honom iallafall<3:D just nu väntar ja på att ghost whisper ska börja:D de programet älskar jag:D idag har jag smsat med älsklingen<3<3 bakat whoppies:D och chattat med kompisa:D imorgoon börjar skolan:( saad facee

jag ska se om ja hittar snyggaa skoor:D och en tröja och en allahjärtansdsg present till älsklingen 

Av Ronja Rödlund - 9 januari 2012 11:51



heeej<3


de här är min katt Buster han kunnde inte låta bli att reta vår andra katt Curry sen va han tvungen att stänga mitt rum hella tiden:( jobbig morgon:) men ja ringde precis erik jag saknar honom såååå<3<3 även att jag såg honom igår och kommer se honom imorgoon:D jag ska fösöka ta de lungt idaaag:D typ göra klart läxan och sen ska jag typ läsa ur min bok:D   

Av Ronja Rödlund - 8 januari 2012 20:29



heeej<3


jag fick en läxa under lovet:( att jag skulle läsa en bok och sen skriva om den. de är assa tråkigt:( men nu är jag klar med ett kapitel ska kolla på inrednings grejer till mitt rum vill ha lite mer snyggt i mitt rum hahahha har ni något förslag skicka de som en komentar då:D 

Av Ronja Rödlund - 8 januari 2012 15:23



heeej<3


så här såg mina pankakor utt när jag åt idag hahaahha<3<3 

Av Ronja Rödlund - 8 januari 2012 15:23



heeej<3


så här såg mina pankakor utt när jag åt idag hahaahha<3<3 

Av Ronja Rödlund - 8 januari 2012 15:21



heeej<3


jag har varit med jonna och emma sen kl 12,00 idag:D och just nu väntar jag på att erik ska komma:D jag längtar ganska myckeeeet<3 

Presentation


Hej jag heter Ronja kallas Royan. jag är 15 år.och älskar att shoppa, blogga och va med kompisar. jag kommer från Kramfors och älskar den staden :D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards