royanslife

Alla inlägg under januari 2012

Av Ronja Rödlund - 20 januari 2012 22:32

 




heeeej<3


tänkte blogga lite efter festen har knappt haft tid att vara hema idag:D men just nu sitter jag hemma :D och slappar hihi idag har jag varit i skolan:D och har jag och emma bakat en tårta som jag ska vissa på bloggen imrgoon hoppas jag elr någon annan gång:D men så fort jag bara kan iallafall:D 

Av Ronja Rödlund - 19 januari 2012 06:14



heeej<3


min katt var så elak mott mig inatt:( han retade mig hella nattan :D han bet mig han hoppade på mig jag fick nästan inte sova allls:( men va gör det jag är ju vaken nu och lyssnar på musik och ska snart om typ flera timmar ska man ju till skolan:D 

Av Ronja Rödlund - 18 januari 2012 21:06



heeemmaa!!


nu har jag kommit hem från en kyrko kväll:D jag ska ditt igen på torsdag:D men jag kommer att sakna härnösand ( asså Erik,Emma,Jonna och mm:D nästa helg för jag ska till ett ungledare läger dååå:D de kommer bli super nicee:D sen blir de SUM och sen Taize och senare vet jag inte plus blir de ledare utbildningar och konfermationer och andra sorters träffar och ungdoms mässor:D 

Av Ronja Rödlund - 18 januari 2012 14:36


hej jag vet att det är en gammal låt:D men jag fastande på den låten idag:D erik har till och med sjungt den för mig<3<3 jag ska snart gå till kyrkan för att träffa underbara konfermander:D men jag ska först kolla lite saker med kyrkan :D

Av Ronja Rödlund - 18 januari 2012 06:27



heeej<3


jag var med erik igår som ni säker redan vet:D men jag ville inte att han skulle gå för jag älskar honom så otroligt mycket:D idag slutar jag tidigt:D sen ska jag ha underbara konfermander:D och sen blir det att jag ska hem:D de är inte så mycket som händer idag för mig men det kommer ändåå bli roligt:D  

Av Ronja Rödlund - 17 januari 2012 18:12




heeej<3


nu är jag meed Erik<3 vi dicker cola:D och kollar på tvn:D vi är ensama i huset :D så vi kan vara ner och kolla på den stora Tvn:D jag har hittat en jätte snygg bikini på bubbleroom och en snygg tröja på gina trecot:D  jag hittar inga 80 tals klädder de är assa drygt:( men ja ger inte upp:D imorse kollade ja på en present till erik:D jag tror att hittade den perfecta presenten:D men de är kanske inte sååå smart att skriva:D för att han ser va jag skriver :D jaaag hoppas verkligen att jag får se erik mer i veckan:D


pusssis bloggisar<3<3  

Av Ronja Rödlund - 16 januari 2012 19:47



heeej<3


jag skulle vilja ha en hamster den här är min bästiis hamster jag vill oxåå ha en :D 

Av Ronja Rödlund - 16 januari 2012 09:51

Erik. Idag har jag lårt mig att jag måste få 4 kramar om dan för att må bra! Speciellt denna vecka då jag har de lite jobbigt!

Presentation


Hej jag heter Ronja kallas Royan. jag är 15 år.och älskar att shoppa, blogga och va med kompisar. jag kommer från Kramfors och älskar den staden :D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards