royanslife

Alla inlägg den 28 januari 2012

Av Ronja Rödlund - 28 januari 2012 23:07

 

Hej igen:)

jag har varit med om både mycket och lite saker denna eftermiddag :)

Det lilla jag har gjort är att jag bara har suttit vid teven i dag men det är ju helg så vad ska man annars göa men det har hänt anndra saker oxå, som att jag än en gång har ätir en underbart god middag med familjen som mamma gjorde förstors. Vi har hafte en trevlig familje kväll tillsammans. sedan har jag pratat med underbara älskling och förstås smsat med henne men jag föredrar att vara med henne i värkligheten<3<3<3<3

För ca 3 timmar seda fick jag ett telefonsamtal från min innebandytränare om att jag ska få spela med A-laget i morgon.

Sedan sist men oxå minst har jag spelat wordfeud men lilleborsan.

Kanske låter som en tråkig dag men vad ska man göra en slappar dag som i dag.

Hej då bloggare, i morgon kommer älsklingen hem och då tar hon över igen :)

Av Ronja Rödlund - 28 januari 2012 14:27

Tjena bloggare:)

Som sakkt har jag lovat min lilla älskling att göraminst två inlägg per dag, och jag ber om ursäkt att jag inte lackt in något förän nu men jag har inye hunnit. jag vaknade vid 11 tiden och slog på tven medan jag gjode mig lite frukost, två limppor med salami och ett glas juice. MM; det var jätte gott.:) sedan har jag inte gjort så mycket mer än saknat min älskling<3<3<3<3 och övnings kört en stund med pappp.

Jag återkommer med kvällens aktiviteter lite senare.


Presentation


Hej jag heter Ronja kallas Royan. jag är 15 år.och älskar att shoppa, blogga och va med kompisar. jag kommer från Kramfors och älskar den staden :D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards