royanslife

Alla inlägg den 10 januari 2012

Av Ronja Rödlund - 10 januari 2012 20:11



heeej<3


jag har inte hunnit tagit ett kort på mig idag:( för att jag har haft fullt hella dagen:D men jag kan berätta vad ja har ahft på mig en svart tröja från gina trecot, jeans från gina trecot en tröja från gina tricot och mina favo skor:D jag packade min handväska med en bra bok:D min almenaka, pennor,sudd,smink,hörlurar och min läxa som ja fick under lovet :( och sen så har jag gått till skolan:D varit med kompisar sen så var ja med erik precis efter skolan han typ bara hem:D sen så har ja varit med honom tills nu:D de blir emma och jonna imorgoon:D och torsdag blir de ku:D fredag till söndag hoppas jag att de blir mormor :D men de negativa är att ja bara får träffa erik en gång i vecka den här veckan de är ju synd :( men ja får träffa han mer nästa vecka för jag vill träffa min underbara mormor och hennes sambo leif. och mina vänner där :D   

Presentation


Hej jag heter Ronja kallas Royan. jag är 15 år.och älskar att shoppa, blogga och va med kompisar. jag kommer från Kramfors och älskar den staden :D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards