royanslife

Alla inlägg den 23 december 2011

Av Ronja Rödlund - 23 december 2011 20:55

     



heeej<3

bild 1: är årets julgran:D


bild 2: är ett tomte bloss


bild 3: är halsbandet jag fick av erik idag som jag älskar de är assa snyggt jag äslakr dig eriik:D <3<3<3<3


BILD 4: så här såg mitt betygs kvär ut:D hade bara roligt:D 


jag har gjort mycket idag:D jag har varit med Erik<3 jag har läst ut en bok. jag har kollat på en film. jag har smsat i flera timmar. jag har gjort klar julgrane :D det är assa roligt:D men jag längtar inte tills jul:( för att jag vet inte varför emnd ekänns så onödit jag tycker att man länktade till julen när man va liten:D förra året så längtade jag verkligen till julen:D jag räknade alla dagar tills de skulle vara julafton men sen när de blev det så vart de en stor besvikelse:(  för att jag fick reda på va jag skulle få den 23 dec så jag visste ganska mycket om mina packet jag tror att de va sen dess jag inte längtar tills de är jul :D men de bästa med julen är att de är en familje års tid:D men min familj bråkar ganska mycket så jag vill hellre vara hos släktingar :D men de går inte jag är fast hos min familj för evigt:( men jag får göra de bästa av det:D 

Av Ronja Rödlund - 23 december 2011 07:47


heeeej de går inte att he upp vidoklippet:( men låten heter gift of a friend demi lovato



Av Ronja Rödlund - 23 december 2011 07:37



heeej


jag tycker att de är så svårt att säga hej då till jonna på julen:( för att det känns som om att jag tillhör hennes familj:D jag saknar verkligen henne:D hon är som en syster för mig. vi va med varandra mycket i sommras och sen då så har vi varit som systrar för varandra:D hon är underbar kompis och man kan alltid lita på henne:D hon är världens bästa kompis:D hon är den tjej kompisen jag aldrig vill förlora eller leva utan:D hennes familj känns som min familj:D när vi är med varandra har vi oftast assa roligt:D men jag skulle aldrig kunna överleva utan henne för att hon är världens bästa kompis:D och nu när de är jul så kommer de kännas anorlunda att inte ha henne här:( men jag får kolla på bilder på henne och minnas allt roligt vi har gjort:D för en  kompis som henne glömmer man aldrig:D och hon kommer alltid att finnas där för mig:D



den här låten är till jonna:D hon är vänen i låten :D 


en hälsning till jonna: tack jonna att du finns:D 

Av Ronja Rödlund - 23 december 2011 07:20



heeeej<3


de här gjorde jag och erik igår:D de va jätte gott:D sen kom mormor:D de va också roligt:D sen åkte erik de va mindre roligt:( men jag saknar verkligen jonna så jag ska skriva ett inlägg om de senare:D 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej jag heter Ronja kallas Royan. jag är 15 år.och älskar att shoppa, blogga och va med kompisar. jag kommer från Kramfors och älskar den staden :D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards