royanslife

Alla inlägg den 22 december 2011

Av Ronja Rödlund - 22 december 2011 09:02



heeej<3


så här såg jag ut igår. de va assa roligt att få sluta skolan men ändå tråkigt att inte träffa sin klass på ett tag:( men ja får ju mer tid med emma,jonna och erik de är bara dom tre ja brukar vara med för att dom är snälla,underbara. och ja älskar dom tre väldigt mycket. idag ska Erik få träffa min mormor och hennes sambo leif:D vi skulle ha firat jul med dom men dom kunnde inte :( därför ska vi fira bara familjen iår:D hoppas att de blir roligt men julen blir mer och mer tråkigare hur äldre man blir:( men jag ska nog försöka ha roligt:D just nu så ska ja ploka fram frukost har precis duschat-:D och ska snart he ner katten från bordet innan jag äter frukost:D han kollar mott väggen hahhaha de är assa roligt:D



pusssis bloggisat<3 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej jag heter Ronja kallas Royan. jag är 15 år.och älskar att shoppa, blogga och va med kompisar. jag kommer från Kramfors och älskar den staden :D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards