royanslife

Alla inlägg den 14 december 2011

Av Ronja Rödlund - 14 december 2011 19:43



haha assa rolig tårta:D jag är älgen och min kompis sandra är jägaren :D sweet ellerhur:D  just nu ser jag på plain jane 2 snart blir det glee   den här veckan ska jag ha två prov men jag har gjort dom:D imorgon kl 7 så låser dom in alla reslutat på alla ämnen jag har haft :D hoppas att de går bra:D och har jag varit meed jonna :D hon är en assa bra kompis:D jag är lite nervös men hoppas att det går bra:D  jag fryser ihjäl här hemma de är för att de är så kallt:( men de gör inget :D snart kommer familjen hem :D då blir de sova men de blir kanske vid  11 ikäll så de är lungt :D


pussis alla bloggare/ Royan  

Av Ronja Rödlund - 14 december 2011 07:15



heeeej<3


förlåt att ja inte blogga igår:( men ja hade inte tid:( jag vaknade kl 7 då hade jag bara 40 min på mig att göra mig klar meed allt ex: äta,klädder och smsa:D men idag så kommer ja att blogga:D jag ska göra en ny heder:D som blir snyggare ocksåå men paint kronglar :(  men ska bli klar innan jullovet hoppas jag jag funderar  och har kommit fram till att ni får välja hur många bilder ja ska ha på bloggen ni får välja en bild eller 2 eller 3 eller 4 komentera så får jag veta vad jag ska göra och om ni har några bild förslag:D  eller något annat förslag:D ni kan tilloch meed göra en heder och skicka den till min hotmail:) som är royan.life@hotmail.com  


pussis bloggisar:D 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej jag heter Ronja kallas Royan. jag är 15 år.och älskar att shoppa, blogga och va med kompisar. jag kommer från Kramfors och älskar den staden :D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards