royanslife

Alla inlägg den 12 december 2011

Av Ronja Rödlund - 12 december 2011 14:07



heeej<3


nu är jag hemma:D Js berättade de jag skulle berätta för jonna och emma:D och sen så mötta jag upp Älsklingen i kankse fem min:D sen skulle han gå och äta på skolan:D ni sitter jag hemma och smsar med älsklingen:D och lyssnar på bra musik:D och såklart så kollar ja lite på hemsidor:D


pussis bloggisar ni kan fortfarande komentera om ni vill ha med något i min blogg:D 

Av Ronja Rödlund - 12 december 2011 08:15



heeeej<3



det här är dom tre bästisarna som alltid ställer upp för varandra :D Emma är den som inte har på sig skor:D

Jag är den som har svarta skor med vita strumpor:D Jonna är den meed dom bruka skorna som jag gillar:D ska snart gå och mötta Emma och sen hoppningsvis ska man träffa Jonna:D Emma ska till frisan igen hihi två månader sen sisst:D och sen så ska jag kanske om Jonna mår bättre va med Jonna :D Jonna är lite förkyld:(Men de går säkert över:D tills på måndag:D jag har inget att göra på hella vecka förutom helgen:( men Erik ska spela borta match kanske på söndagen de betyder att jag inte kan vara med han då:( sad face:(:(:(:( på tisdag ska ja va med Erik de är lite oklart va vi ska göra då men förhopningsvis ska vi vara med några av hans kompisar:D hoppas det dom som är våra par kompisar:D ni som inte vet vad par kompisar är kan jag föklara för:D det är när ett par asåå jag och Erik umgås med ett annat par:D de är assa mysigt:D tänk när man flyttar ihop med varandra asså jag och Erik och dom två flyttar ihop då kan man umgås hella kvällarna:D tjejerna kan baka medans killarna kan kolla på fotobool eller göra något killar gillar:D jag bloggar mer när jag kommer hem 


pussis bloggare :D kom ihåg att ni kan fortfarande skriva om ni vill ha med något till bloggen:D 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej jag heter Ronja kallas Royan. jag är 15 år.och älskar att shoppa, blogga och va med kompisar. jag kommer från Kramfors och älskar den staden :D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards