royanslife

Alla inlägg den 11 december 2011

Av Ronja Rödlund - 11 december 2011 20:18



heeeej:D


så här såg jag ut igår:D jag va med erik igår som ni vet:D men jag träffar honom bara 3-4 gånger per vecka :( de är för att när han inte har tränningar så har jag något. men om ja inte har något så har han tränningar. komlicerat i know.  men ja va med honom idag ocksåå:D då kollade han på när jag hade gudtjänsten i Härnösands domkyrka:D men jag håller bara ett litet tal :D men de gör inget :D de n roligaste är att vara med där jag bryr mig inte om filmkamrorna :D jag skulle kunna göra det när som helst även om de inte är kamror för jag är kristen :D jag vet va ni tänker kirsta vilka töntar. men jag kan bara säga till er go to hell. innan jag blev kristen tänkte jag så. men nu är det mycket mer än så ända sen min bror dog 2004:( så va gud den som stötade mig.jag tänker att allt har ett öde. även om de är got elller ont så har alla ett öde _:D gud gav oss liv:D och ett öde:D men jag älskar att gå i kyrkan:D de är så kul att vara med konfermanderna:D och bara ta de lungt:D men jag brukar inte vara lung men ändå de är kul:D jag gillar inte mode :) jag klär mig inte som en modell för att de gör många många säger till mig att jag inte kan ha på mig den tröjan med det paret byxor. men jag bryr mig inte om det jag är jag och ingen kan ta mig ifrån mig för att jag kan klä mig hur jag vill. jag är fortfarande ung och kan göra något med mitt liv varför ge upp nu när jag har hella livet framför mig jag behöver inte vänta på att tiden ska gå då kommer jag att ångra det jag vill hellre leva varge dag och älskar varge dag det är jag:D om ni inte gillar de skriv de då men de struntar jag i:D nu bakar jag muffins :D ni kan få se ett kort sen:D imorgon är jag ledig fr¨ån skolan och då ska jag vara med emma:D jag har en sak att berätta för henne:D kom ihåg att ni får skriva om vad ni vill ha med i min blogg:D vad som helst de är ert val:D  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej jag heter Ronja kallas Royan. jag är 15 år.och älskar att shoppa, blogga och va med kompisar. jag kommer från Kramfors och älskar den staden :D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards