royanslife

Alla inlägg den 10 december 2011

Av Ronja Rödlund - 10 december 2011 20:00

heeej<3


jag vet att det inte är en intressant bild:D men ändåå:D jag är så glad att jag har Emma och Jonna som kompisar:D dom är verkligen allt för mig:D jag är såå himmla trött efter att ha varit med eirk hella dagen men jag har haft kul:D hans mamma lagar jätte god mat:D nu sitter jag i min soffa med godis och pocorn:D och smsar med mina kompisar:D imorgon ska jag vara med erik igen :D och sen ska jag föröska prata med jonna och emma om en sak en viktig sak:D  

 
Av Ronja Rödlund - 10 december 2011 09:36

 heeeej<3



nu har jag precis tagit en morgon dusch :D de va assa skönt<3<3  snart ska jag klä på mig åka till erik<3<3 jag kommer blogga kanske när jag är hos erik eller när jag har kommit hem vi får se:D  snart äre jul tänkt 14 dagar kvar yay:D och nästa vecka är jag ledig på måndag och då ska jag vara med jonna:D och nästa vecka är den sissta veckan som är hell skolvecka :D längtar tills lovet<3  på tisdag äre lucia på skolan:D jag kanske kommer he upp kort på bloggen på jonna som är med där:D men vi får se:D sen har jag inget att göra nästa vecka utom att jag ska vara med erik på helgen:D men sen så vet inte jag vad jag ska göra:( men jag kommer nog på något hoppas jag :D men nu måste jag gå och göra mig klar för att vara med erik:D  imorgoon är jag med på tv hoppas att jag blir bra:D annars vet jag inte vad jag ska göra men de går säckert bra:D jag her upp de klippet på bloggen imorgon eller på måndag:D 


pusiis bloggisar :D men om ni vill ha med något skicka ett sånt medelande så lovar jag att jag jag ska försöka fixa ddet :D

 
Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej jag heter Ronja kallas Royan. jag är 15 år.och älskar att shoppa, blogga och va med kompisar. jag kommer från Kramfors och älskar den staden :D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards