royanslife

Alla inlägg den 8 december 2011

Av Ronja Rödlund - 8 december 2011 21:07

  

Heeej<3  det här är jag och min kille. idag har jag inte gjort mer än det jag har sagt. asså nobelfesten och jonna:) Emma var också med oss idag:D vi gjore chockladbollar till Jonnas lillebrors kalas:D 


ska göra mig klar för att sova nu:D har precis pratat med älsklingen :D vi ska vara med varandra hella helgen :D som vi alltid är :D

Av Ronja Rödlund - 8 december 2011 14:11

heej<3


nu är jag hos jonna :D vi har knäppt massa bilder på mig på festen som jag ska he ut snart :D men snart äre ku och då ska vi baka peparkakor yay<3<3 idag så har jag bara haft nobelfesten och skola fick sluta typ kl 1 :D assa nicee<3 jag l

 

jag lurade en lärare och sa att jag skulle gifta mig :D hon gick på det och kolla konstigt på mig och sen gick hon ja ba  "normal"  sen så smsa erik mig och då sa jag allt till honom :D ni får gärna skicka in saker som kan göra min blogg bättre ni får skicka in frågor också :D jag älskar att svara på allt <3  nu ska jag vara lite med emma och jonna pussis<3<3

Av Ronja Rödlund - 8 december 2011 09:08

Heeej<3Nu sitte. Jag på rast från musiken:-D jag har mina bilder på mig ni får se dom när jag har tid kanske idag eller imorgon:-D nu måste jag gå igen för att ha musik <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej jag heter Ronja kallas Royan. jag är 15 år.och älskar att shoppa, blogga och va med kompisar. jag kommer från Kramfors och älskar den staden :D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards